razgledaj:
http://www.cisco.com/warp/public/cc/pd/iosw/ioft/ionetn/tech/emios_wp.ht

neshtata koito obqsnqwat tam mogat da se konfigurirat i na linux.
mojesh da izhwyrlish outside local pool-owete spokojno, ne sa osobenno
nujni
a ako si nawit na statichno balansirane mojesh da izhwyrlish i bgp-to

inache towa e maj edinstweniq nachin da prawish balansirane m/u
dostawchici kogato nqmash wyzmojnost da imash sobstweno
globalno-unikalno-rutiruemo adresno prostranstwo.

Alternativno (ako imash jelanieto i wyzmojnostta) mojesh da si kupish
cisco router + istalaciq i supprort za celta. I taka syotwetniq cisco
partnjor da ti naprawi pyrwonachalnata konfiguraciq.

BR,
Boyan Krosnov, CCIE #8701
Senior Internetwork Engineer
Network Systems Department