Zdraveite grupa,
  Niakoi chuval li e za niakakyv util, koito da puska dadena programa
kato sledi za tova kolko pamet zaema i nai-dobre shte e da ia spira ako
zaema poveche.
  Predi vreme imashe diskusia za usera haralambi, koito se uchil da
programira... neshtata kazani niama da mi pomognat, zashtoto niamam root-
ski za mashinata, za koiato mi triabva tva jivotno.
  Ako takova jivotno niama bih mogyl da si napisha, samo deto ne sym
syvsem naiasno kak tochno - ne sym naiasno tochno s linux-specific neshta
otkym /proc fs i kak da ia izpolzvam za taia cel.
  Blagodaria predvaritelno
  Ilia Trendafilov

  • ... Jovko Jovkov
    • ... Dimitar Peikov