zdraveite,

imam Slackware 8.0 + Apache 1.3.20 + PHP 4.0.5

na apacheto ima pusnati niakolko Virtual Hosts

Problema:

Ne mi e vazmojno da poddurjam symlinks po neznaini
pri4ini.ako v php scripta imam :
include ("../neshto_si.php");

i saotvetno vav ve4e includnatia neshto_si.php imam
sledvashto include

to niama da moje da se includne.neznam problema v
Apache li e ili v PHP , no sashtoto tova neshto na
SuSe+ Apache sashtata versia si raboti , kakto i na RH
.
ve4e dosta vreme se blaskam i ne moga da maneria
reshenie , a conf failovete sa ednakvi s tezi na
raboteshtata i na neraboteshtata versia.

nadiavam se na pomosht.blagodaria.

georgi