> Zdraweite

Zdrasti,
taka kakvo si zadal vyprosa, edva li nqkoj mozhe da ti otgovori... silno me
symnqva v grupata da ima magove koito da se dosetqt kakvi versions na kernela
i drivera polzvash, kakvi CONFIG ne si setnal v kernela i t.n.

> bqh pital zashto blokira kartinata na monitora kogato izpolzwam driver -ite
> na nvidia. Znachi prichinata e che trqwba driver -ite koito sa standartno w
> qdroto trqbwa da ne sa kompilirani. Obache ostawa wyprosa kakyw shte e

Mnogo me symnqva tazi rabota, vyobste textoviq i grafi4en rezhim (s
acceleration) na rabota na kartata ne si pre4at. Zna4i NVIDIA drivers mozhe
da imat nqkakvi problemi s rannite 2.4 versii na kernela (do okolo 2.4.10)
poradi tova 4e mnogo nesta v kernela se promenqha drasti4no s vseki sledvast
release i nvidia kernel drivera pri kompilaciqta trqbvashe da pravi magii 4e
da detectne kvoto mu trqbva ot syotvetnoto kernel source ... Ama ti ne
kazvash koi versions polzvash ... Ima nova versiq na NVIDIA drivers, vizh i
posledniq stable 2.4 (koj beshe 4e sym na vylna 2.5 v momenta;)

> driver -a na conzolata zashtoto ako izpolzwam driver -a na qdroto /s malki

CONFIG_VGA_CONSOLE
CONFIG_VIDEO_SELECT
li ne si kompiliral v kernela 4e da nqmash problemi s NVIDIA drivera?

> poprawki za koito sym mnogo blagodaren na tezi koito gi kazaha :-)/
> conzolata raboti na 73Hz i wsicho e ok. Grafichnata sreda syshto raboti no
> s driverite na nvidia e s po - golemi wyzmovnosti. I tyi nqkoi ima li ideq
> kak move da se sychetaqt dwata drivera ili kak move da se "izlyve" driver
> -a na nvidia tyi kato koito gi e izpolzwal znae che ima dwa driver -a za
> kernel i za grafichna sreda. Tozi za kernel -a ne wyrshi nikakwa rabota w
> konzolata, no bez nego ne move da se pusne grafichnata sreda. I tyi ako
> imate nqkakwi idei kak move da se oprawqt neshtata shte sym wi
> [...]

az susto imah problemi na edin workstation s ne pomnq koq versiq na
driverite, oba4e te bqha poradi heavily patched 2.4.10 kernel. Sys sledvatata
versiq na driverite 1541 pak s tozi ext3+reiserfs patched 2.4.10 si4ko zaspa
- stomana ... i igrite iziskvashti grafi4no uskorenie fyr4at kato za svetovno
... ottogava nesym go i pipal i zabravih za problema...

--
Greets,
fr33zb1