On Sunday 24 March 2002 13:27, you wrote:
>    Zdraveite,
>    Izteglih ISO-tata na Linux Mandrake 8.2. Sega sym v proces na
> testvane na novata distribucia.
>
>    Vpechatleniata mi sa mnogo dobri. Zasega niama da se spiram
> na dtaili, zashtoto iskam da proucha dobre vsichko, predi da napravia
> zakliucheniata si, no ot pyrvite dva dni na testa vsichko izglezhda
> kato edna malka prikazka. Distribuciata syzdava vpechatelenie na mnogo
> stabilno serversko reshenie, a ot druga strana otkum rabotna stancia e
> napravo nai-dobroto, koeto sam vizhdal v UNIX sredite.

naprimer men me interesuva:

*kakvo to4no nari4at encrypted filesystem (4e e mnogo shiroko kato ponqtie),
kvi data se cryptirat i kak ...  ako imash pod ruka vanilla 2.4.18 mozhesh li
da izvadish edin diff against 2.4.18MDK i da go publikuvash. Ako se polzvat
nekvi special userland toolz za tazi encrypted filesystem, kvi sa te i ot
kyde mozhe da se get-ne upstream sources za tqh.
[qsno 4e ima support v kernela+userland_toolz za ext3, JFS, XFS, ReiserFS]

*kakvo e tova 4udo URPMI (apt-like package manager) . Kato apt-rpm na
Conectiva li e, ot kakvo razbira ot .deb i .rpm , ili konvertira edno kym
drugo i posle instalira?

*a tova  "Auto-Install tool: Duplicate servers and workstations effortlessly
with the new "auto install" feature" , ako raboti naistina e mnogo sexy za
paralelno instalirane na mnogo machini. Debian ima takova 4udo za paralel
install [zabraih mu imeto oba4e ;] , i RH maj ?

> [...]
> distribucia da se utochnim kak da ia razprostranim. Znam, che mnogo ot
> vas niamat skorosten dostyp do Internet i svalianeto na podobno kolichestvo
> informacia e neposilno. Ta, misalta mi, ako niakoi iska da mi se obadi da
> mu ia zapisha. Prosto da si prigotvi 3 CD-ta.
>
>    Izobshto neka da ima neshto kato sistema na dostavka za distribuciite.
> Horata koito imat linii s goliam kapacitet mozhe da iztegliat po-novite
> versii na dadena distribucia za da mozhe da se razprostaniava po-byrzo i
> pri po-malko finansovi razhodi ot strana na krainite potrebiteli.

mnogo dobre, neznam kolko vytreshno ti izliza to4eneto, no az sym se zakanil
da get-na si4ki diskove na Woody ako ste i 10 da sa (kogato izleze, razbira
se de;), tui 4e mozhe da udarish edno ramo pri preto4vaneto :). Da, znam 4e
Debian mozhe i Net Install, no mi trqbvat i CD-ta da gi raznasqm i na
non-internetwordked machines.

eventualno ako nqkoj mozhe da mu e ot polza mozhe da proveri
free.top.bg/linuxcd/
www.pcw.bg/freesoft/

ima nqkakva shema i za distributirane iz stranata (ne samo za Sofia)

> [...]
>
>     1. Blagodaria na NEK :) che ne spriaha za poreden pyt toka v
> campusa na SU v Lozenetz
>     2. Blagodaria na kradcite na kablei, che ne obykaha optichnia
> mi cable sys meden i ne go otkradnaha:)))
>     3. Blagodaria na administratorite na FTP-serverite  ftp.nluug.nl
> i ftp.wau.nl za dobrata im podryzhka na distribuciata
>     4. Blagodaria na vsichki tezi, koito ne se connectnaha za tezi
> FTP-serveri i ne izcherpiha limita ot useri:)) za da moga da se
> vyrzha i az...
>    5. Blagodaria na Digital Systems za prekrasnia mezhdunaroden

spisyka e dosta skromen spored men :)

any donations 2 MDK Club ? (znam 4e mozhe i bez tqh:)))

--
Greets,
fr33zb1