Zdraveyte,

Purvo iskam da blagodarya na vsicki, koito otgovoriha na zapitvaneto mi
otnosno nemskite i bulgarskite bukvi ednovremenno. Vse oste ne sum osmislil
vsicko, no maj reshenieto ste e naj-naj-novata versiya na KDE (3.0 oste ne
e izlyazlo, btw, samo razni pre-releaseove ima)...

Iskam, obace da spodelya s grupata, edni moi prezhivyavania svurzani s
instaliraneto na RedHat 7.2 linux v/u Fujitsu-Siemens C-6387 laptop. Po
prinzip do predi tova izpolzvah RedHat 7.1 (byah si kupil diskovete ot
pazara za 7 lv :))), no t.k. mnogo raboti cuvah za podobrenoto KDE
(naistina e podobreno, ama e malko bavnicko spored men), za ext3 filesystem
i t.n., i t.k. tui ili inace iskah da si formatiram sicko i da instaliram
na novo (kakvo da pravish windows potrebitel) reshih da se probvam s RH 7.2
Oste predi da instaliram imah nyakoi problemi sys stand-by: kogato zatvorya
kapaka, po-hubavo vuobste da ne go otvaryam, zastoto nisto ne trugbashe.
Porovih se malko v BIOS i izkliuchih tam avtomaticnia stand-by i si vikam v
budeste ste si kompiram kernela (kato mi ostanat primerno 2 svobodni
sedmici) i ste go opravya tova. No zasega instaliram RH 7.2 i purvo ste
vydya tam kak se durzi tova. Purvo probah ftp install (ot ftp servera na
universiteta, kudeto uca): zarezdam s bootnet.img, puskam vsicko OK i po
edno vreme systemata freezva. Posle probvah slednoto nesto: downloadnah si
ISO fileovete i vece s normalniya install ot HDD (ot /home, koito nyamase
da go preformatiram) i sys boot.img: vsicko OK (makar ce upgrade e
pain-in-the-ass ako pitate mene), no tocno kum samiya kraya vsicko
blokira!!! Karaj, probvam ne upgrade, a mi cyalosten install pak s boot.img
i tozi laptop konfigurazia: kato me pita Create boot disk? i otiva da pie
kafe nyakude... Nervirah se, kazvam si: custom install i sicko mnogo
vnimatelno sledya: Create boot disk? Natiskam enter. Nisto. Pak nisto.
Vikam si: to mu tryabva vreme da zaredi malko (linux ne e naj-burzata OS,
ako mi tryabva skorost da si vzema QNX, taka si vikam i se uspokoyavam). Ne
e naj-burzata, ama i DOS bese po-burza. Po edno vreme si vikam: ami tova e,
nyama kakvo da se zanimawam povece: ste si svursha rabotata pod win2000,
puk linux kato imam 5 meseca vreme ste go instaliram (steh da sloza i edin
rh 7.1, koito si raboti, no kakto i da e)... I klikam na power-off, za da
restartiram (kude ti ctrl+alt+del, tova da ne ti e windows, sicko e zabilo
;)))))) i kompiutura gasi monitor, izkliucva diskovete i izpiukva, ce e v
sleep mode... Klikam pak power-off, izliza si ot sleep mode i si dovurhsva
installa do kraya!!!!!!!!!!!!!!!!

Sega purvoto nesto, koeto iskah da napravya e da pratya tozi e-mail,
zastoto koi znae kakvo stane i da popitam naykoi predi pak da mi e zabilo
(ako vuobste zabie, imam cuvstvoto, ce sega se durzi dobre) na kakvo se
durzi tova povedenie. Ste proverya purvo dali vsicki checksumi sa OK i dali
disketata mi e zdrave (moze da polzvam povreden software), ama ne mi se
vyarva...

Pozdravi,
Victor