On Monday 01 April 2002 14:35, you wrote:
> Zdraveite,
>
> pismoto na Vesselin v mnogo otnoshenia e vjarno. Edinstveno deto
> podtsenjava malko dyrdjavnite ni sludjiteli. Mnoto ot tjah, koito
> poznavam sa sposobni i ljuboznatelni i byrzo biha prevkljuchili.
> Trudnostta v privlichaneto na hora kym *nix sredite e che lipsva
> neposredstvenija kontakt do newbie-to. A reshenieto da opita s linux
> kakto mnogo drugi hubavi neshta v djivota e mnogo lichno. V tova
> otnoshenie shte vi opisha po-dolu kak tuka germantsite podhodjdat kym
> problema i tova vsyshtnost e mojata istorija na zapoznavaneto mi s
> [...]

Здравейте,

Искам да кажа, че подобно нещо е много хубаво и аз лично съм съгласен да си
отделя някоя събота/неделя за такава инициатива. Тъй като нямам
възможност/връзки да уредя зала, може ли някой с такива възможности да уреди
нещо? Аз лично обещавам безплатно съдействие, даже може да донеса и HW.
Сигурен съм, че ще има още много желаещи. Надявам се някой да има възможност
да организира подобно нещо!

cheers,
face