On Friday 05 April 2002 22:25, you wrote:

>  Ta vyprosat mi e: S kakvo da smenq segashnoto lilo,za
> da moje da boot-va ne samo OS-a, koito e zadaden kato
> default.
Аз също имам Вин 2000 на компютъра и опит знам, че с Линукс много не се
обичат: има малки проблеми при bootvaneto и освен това NTFS също не се
харесва особено много с Линукс... Освен LILO има GRUB, но дали ще ти свърши
работа не знам. Аз съм решил проблема с двойното boot-ване като използвам
вградения manager на Window$ 2000 с долу-горе следната процедура:

Инсталирам Lilo не в MBR, а на root partiotion (примерно /dev/hda5) после
пиша (като root):
dd if=/dev/hda5 of=bootsect.lnx bs=512 count=1
После този файл се слага в С:\ и се добавят следните редове в boot.ini
C:\bootsect.lnx="Linux" и пожелание може да се смени default вместо
multi(0)... dryn-dryn, da soci kum C:\bootsect.lnx.

Подробни инструкции могат да се намерят на:
http://linuxdoc.org/HOWTO/mini/Linux+NT-Loader.html

Надявам се това да може да помогне.

Поздрави,
Виктор Сендеров