Po vapros 1:
Az syshto imam podobna (oshte nereshena) zadachka.
Znach chastichno problema se reshava po slednia nachin:
ip route add default scopre global equalize nexthop via
111.222.333.444 dev eth0 nexthop via 555.666.777.888
Ako reshish che ti triabva i fail-over vij na
www.linuxvirtualserver.org/~julian/#routes. Tam ima patch
za kernel 2.4.16 i up za detect na dead gateway. Zabravih
da kaja che triabva da si compilirash kernela s
SUPPORT_MILTIPLE_ROUTING_TABLES i EQUAL_COST_MULTIPATH.
Za dinamichnoto sledene na natovarvaneto iamshe edin script
na naikakyv italianec (tyrsi na google snmprouted), no toi
sledi po SNMP i prosto smenia default route-to. Malko typo,
ama choveka pishe che go polzva poveche ot godina s dva DSL-
a i mu rabotelo.

Po vapros 2:
Probvai sys OSPF ako imash dostatychno IP-ta. Ako ne -
scriptan na italianeca (pone az ne se seshtam za drugo).

Ako namerish niakakvo istinsko reshenie svirni i na men,
che neshto ne me kefi tova koeto sym napravil.