Dimitar Peikov wrote:
> Tova po pogleda ili po fanelkata s Linux Penguin ili BSD Devil? :-))

По погледа -- знаем си, че във всеки пингвин има много от дяволчетата,
така че нещата са трудно различими :-)  (Код и идеи имам предвид разбира
се ;-)  Пък и едно от предложенията за фанелки беше с демонски поглед.

Аз си мисля да се поразходя -- представителна извадка от три думи би
трябвало да ме ориентира к'ва е компанията.  Ще използвам Великия Път На
Пробата и Грешката.

--
Ognyan Kulev <[EMAIL PROTECTED]>, "\"Programmer\""