Zdrasti,
Znachi imam slednata configuracia
1 mashina, koiato e bastion host i na neia raboti samo sendmail.
Mashinata ( da ja narechem bastion ) si sedi v DMZ na firewall-a i do
neia stigat samo SMTP zaiavki otkam Internet i ot LAN-a. Vav LAN-a zad
firewall-a ima mail-server, koito si obslujva userite ( niakoi kaza che
user bilo mrusna duma :P )
Problema e kak da se nastroi sendmail-a na bastion, za da moje kakvoto
prieme za tozi domain da go relay na vatreshnia mail server, a
ostanaloto da go pliue. Sashto taka triabva kakvoto se poluci ot
vatreshnia domain ( definiran ili kato IP block ili kato domain ) da se
izprashta.

Notes:
1. NE moga da promenia izlojenata konfiguracia, dori i da iskam - prosto
ne zavisi ot men. Prosto triabva da nastroia sendmail na bastion
2. Sendmail-a e versia 8.11.6

10x predvaritelno

 Pesho