On Fri, 12 Apr 2002 18:03:10 +0300
George Danchev <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]

Ne sporja kakvo shte stane sled kato se compilira. Tova na Slackware 8.0
ne se compilira bez '#define MODVERSIONS' i '#include
<linux/modversions.h>', zatova mu dobavix types.h za definiciata na
size_t!

BTW: Njakoj na Slackware da e podkarval shared library kojato izpolzva
funkcia 'stat' s libc.so? Ne govorja za compilirane a za trugvane!

--
Dimitar Peikov
Programmer Analyst

RILA Solutions