Hello Emil,

Friday, April 19, 2002, 8:52:07 AM, you wrote:

ET> Zdravejte ,
ET>  Ima li niakoj ideia zasto pri upgrade na RAM pametta
ET> v Linux( RH 6.2 v sluchaia) v BIOSa se razpoznava a
ET> samia linux si ostava da raboti sas staria razmer
ET> napametta. t.e. vaprosa e kak moje da se nakara da si
ET> preprochete pametta ot BIOSa

ET> Emo

Понеже не пишеш за колко RAM става дума, да предположим, че имаш над
64MB. Трябва да добариш в lilo.conf командата append="mem=96M" (за
споменатите MB-ти)
Да не забравиш да изпълниш след това lilo. Може да видиш и по-подробно
с man lilo.conf за командата append.
Ако не си ме разбрал виж http://www.meangene.com/notes/memory.html.
:))))

--