On Sat, Apr 20, 2002 at 08:57:31PM +0200, Victor Senderov wrote:
> Това с тия core файлове има ли начин да се автоматизира? Първоначално, защо
> въобще толкова много се появяват!!! Не може ли, когато една програма забие да
> няма такова запълващо диска поведение!!! :)) Всеки път, когато си браузвам
> диска имам поне по 4-5 в различни директории...

Има 2 варианта - или с някакъв find като:
        # find / -type f -name core -exec rm -rf {} \;
Или пък може да си сложиш в profile:
        # ulimit -c 0
Което се предполага да забрани създаването им...
Не е надобре ако се появяват толкова много - значи голямо крашване пада.

--
        Theodor Milkov           Administrator IP Networks
        Davidov Electric Ltd.    Phone: +359 (2) 730158