Da,tochno tova oznachava :-)
RAV idva s 60 dneven trial period,prez kojto si imash pylna funkcionalnost -
updeiti,skanirane na lokalni fajlove,content filtering i prochie,i t.n.S edna
osobenost - mozhesh da zashtitish samo 2 domaina,kato obache RAV razbirat pod "domain"
celija string sled @ v edin email adres.Demek foo.com i boo.foo.com sa si dwa domeina.
Sled 60 dena treba da si platish :-) M-u drugoto cenata pone spored men si zasluzhava
- 300USD za 2 domaina za 1 god.V sravnenie s povecheto drugi si e evtino. Imat si i
predstavitel v BG - vizh www.tornado.bg Mi tva e. Pri men raboti s Qmail i za
poslednite 12 chasa sprja pone 30 zarazeni pisma.

                 Stockton