On Tuesday 07 May 2002 16:49, you wrote:
> Zdraweite,
>
> Predi vreme nqkoi beshe pusnal 1 URL s rykowodstwo za debian package
> (apt-get , dpkg) na bylgarski.
> Ako  e vyzmojno da go prati pak, ili na lichniq mi e-mai.

predpolagam imash predvid skromnoq prevod na APT HOWTO na bg.
po princip mozhe da se otkrie edna stara versiq tuk [zaedno s prevod na New
Maint Guide, kojto systo ima muzhda ot osyvremenqvane, no predpolagam Nikolay
Hristov ne mu e ostanalo free time za tova]

http://debian.gabrovo.com/docs.php

edna po nova versiq na APT HOWTO mozhe da otkriesh na:
http://elemag.virtualave.net/docs/linux/apt-howto-bg/
[sorry za pop-upsite, drypno tar.gz i vizh README]

za sega APT HOWTO dale4 ne e pylno opisanie na tova kak da se vyzpolzvame
napylno ot debian packaging system, no stava ;-)

za beginners  bih  prepory4al
http://www.debian.org/doc/manuals/reference/
ili http://qref.sf.net
(systo e malko alpha stage, no pyk japanese-to kojto go pishe e mnogo aktiven
i besen fen ;-)

drugoto e official debian docs - online i local, qsno kyde sa ;-)
--
Greets,
fr33zb1
      • ... Georgi Chorbadzhiyski