Problema beshe, 4e polu4avah mailite na drugite, no moite ne stigaha do
vas (ili pone ne se vrushtaha pri men). Vsi4koto tova go bjahme obsudili
sus Spas. Tehni4eski problemut beshe v tova, 4e polu4avam mail-ite na
[EMAIL PROTECTED], a pro default nastrojkite na mail akaunt-a otsreshtnata
strana (v slu4aja lug-bg) gi vijdashe kato polu4eni ot [EMAIL PROTECTED]
Dosega tova nikoga ne e bilo problem, no se naloji da go promenja. Osven
tova za njakolko meseca njamah vuzmojnost da izprashtam pisma i
zabeljazah, 4e se e polu4ilo mnogo goljamo zakusnenie mejdu vremeto na
izprashtane na mail-a i negovoto vrushtane obratno. Ne znam na kakvo se
dulji, no predi vsi4ko stavashe v ramkite na 5-10 min.
Znam, 4e ne e prijatno, no beshe polezno! Izvinjavam Vi se oshte vednuj.
Smenjal sum njakolko mail adresa v lug-a, no dosega problemi ne sum
sreshtal.
Probelmut e v tova, 4e njama host varna.net, a ns.varna.net.