Zdrawejte!

  Imam sledniq problem. Iskam da pozwolq na mashina B da prawi 'scp' do mashina A, no
da
e zabranen ssh login ot B na A. Ideqta e towa da se prawi ot script. Generirah si
kljuchowe, kakto si mu e reda, no nqmam ideq kak da zabranq ssh. Celta e konkretniqt
kljuch da se polzwa samo za scp i nishto drugo.
  Ima edno reshenie koeto ne mi dopada osobeno. W authorized_keys file-a na mashina A
sreshru syotwetniq kljuch se ukazwa opciq command="komanda", kydeto "komanda" e
scp-iraneto na file ot B na A, no ne mi se struwa kulturno reshenie. Iskam skripta da
si
wyrwi na B i ot nego da se iniciira kopiraneto kym A.
  Nqkakwi idei?

=====
Pavlin Petkov