Hi ,
dajde ideq za reshenie na sledniq problem: Imam edin ffserver kojto generira
audio stream na daden adres , i az sys wget iskam da si svalqm v opredelen
moment chast ot tozi stream , ogranichen po vreme ili v kraen sluchaj po
obem. Kogato si pusna wget-a ot konsola , toj si svalq i pri podavane na
Ctrl-C izliza i mi ostavq jelaniq audio file. Kak moga da napravq tova ot
script kojto se izpylnqva na opredeleno vreme ili pusnat ot neshto drugo ?
Za predpochitane da e neshto na bash i ako moje da ne se opira mnogo mnogo
do C , makar che ako nqma dobro reshenie i na C sym sklonen , 10x ! (Da se
ima vpredvid che audio strem-a ne e edin a sa poveche i e dobre da moje da
se skalira dadenoto reshenie)
 --
Davidov Net - http://www.del.bg