Здравейте, група!

 С две думи - apt-get (съответно всички програмки и програмища, използващи го;) ми
гърмят - преди просто спираха, сега ми дават segmentation. Мога да управлявам пакетите
само с dpkg.
 Предистория: преди десетина дни apt-get при обновяване на архива с наличните пакети
излизаше с грешка при parse-ването на /var/lib/dpkg/available. Видях, че някъде по
средата на файла има нещо, което определено не е част от текстов файл, изтрих го на
ръка и apt престана да се оплаква при сливането на информацията. Но после пак
гръмваше. Реших, че е имало някакво временно объркване в самите Packages архиви и
затова разчистих /var/lib/apt/lists/ и ги изтеглих с apt-get update съвсем наново.
Дамо че apt вече segfault-ва при Building dependency tree - стига до 50%. Четох пак
man, но май няма смисъл ;))

 Въпросът ми е как мога най-безболезнено да си върна apt-get към живот. Някой може ли
да ми каже какво да прекомпилирам точно (щото явно това ще става;)) - знам, че
segmentation грешката е най-хубавата и най-желаната (грешка), ама за разработчиците..
 Преинсталирах apt, apt-utils и зависимости... Затова реших, че проблемът не е в тях.
Не знам какво да сменя/прекомпилирам..;)

 Debian Woody
 Linux 2.4.18
 apt 0.5.4 for linux i386
 dpkg 1.9.21

 PS: Не знам дали има значение, но проблемите започнаха, откакто реших да влизам в KDE
по-често.. Използвам бая други среди, проблемът се появи след 2-3 дена влизане само в
KDE...:((

 Мерси предварително ;)

--
Ясен
  a.k.a. Turin

--
Microsoft should switch to the vacuum cleaner business
where people actually want products that suck.