hmmm,
moze i da ne sym razbral kakvo e stanalo. No sprored tova koeto e napisal
toi ili prosto niama free space na queue directoriata za da priema
syobshtenia ili ima problemi s MTU. Po vnimatelnoto prochitane na negovia
e-mail razbiram che toi moze da prashta no ne moze da priema. Pri problemi
s MTU problema moze da e syshtia. Az ne govoria za golemina na
izhodiashtoto syobshtenie a za ogranichavane na goleminata na IP paketa.
Ako niakoi e chel faq na sendmail shte vidi che tozi problem e
dokumentiran tia dni shte sedna da go potyrsia ako niakoi se interesuva da
kaza kyde tochno sym go chel.Sorry na vsichki che sym off-topic,
pozdravi
nick

Nikolay Bashev
CEO