На пт, 2002-06-21 в 07:11, yasho записа:
> Az sym typ i ne razbiram - shto nqkoi ne zeme da mi obiasni kakyv mi e problema kato
>izlezne klienta sys SEGFAULT i zatvoria connection-a ? a?
> Ili moje bi vie polzvat 64-bit Unixi ili Winboze ili Netware ?
> --
Umstvenite ti sposobnosti nema da gi commentirame, no neka samo ti kaja
che i 32bit platformite sa xploitable, i predi dva dena publichno izleze
xploit za OpenBSD/Apache, v source na koito pisheshe che ALL platformi
sa vulnerable i tova e samo Proof-of-Concept.
BRGDS
Stefan Myankov