On Tue, Jun 25, 2002 at 11:22:12AM +0300, Vasil Kolev [EMAIL PROTECTED] XXXXXXXXXXXXXX
wrote:
|Uzhasno mnogo me interesuva, nqkoj testval li e toq paket, kak se durzhi i
|t.n., zashtoto v debian advisory-to pishe, che izobshto ne sa go testvali,
|a pri men golqma chast ot mashinite mi sa nadaleche, i na edna da mi se
|namazhe ssh-a, sum umrql prav...  Taka che - koj go e testval, i imal li e
|nqkoj problemi?

Ако може да се нарече "тест" - инсталирах го на една машина testing и
работи. Работи и на unstable.
Във всички случаи, Debian е много устойчив към смяна на ssh демона
(правил съм доста update и дори dist-update от 10000 км). Инсталирай
новата версия и без да излизаш от старата, пробвай дали можеш да влезеш.
Ако не можеш, връщай предишната.

По-скоро ме тревожи какво ще стане с Debian stable. До сега не е излязъл
никакъв update... :(

--JS