>  Моят патос беше същият, само че мисля, че не става дума и за морал чак
> толкова ;) - лицензът, след като е приет, на практика си е закон. Мога да
> осъдя някого, който е нарушил лиценза на мой софтуер, тоест нарушил ми е
> авторските права. Та дори и някой да вземе да каже "хмм, морал, кви са тез

 приказки за малки деца", той пак не може (в смисъл на "не трябва", "не му
> се позволява") да затваря код, защото "прилепчивостта" и "самозащитата" на
> GPL влизат в сила..

оппа, момент май ще трябва да се съгласим с Васил Колев и Калоян Доганов, че
GPL не изисква от теб задължително да разпространяваш промените, т.е. можеш
да си ги пазиш само за теб. Но, решиш ли да разпространяваш под каквато и да
е форма, тогава даваш и кода на промените. Това стана off-topic, но GPL
наистина е доста сложен за четене.

P.S. Прочетох и следващия мейл който е в отговор на моя. благодаря за
тълкуването което беше направено.

--
Greets,
fr33zb1