Ot skromniq si opit s hardware raid moga da kazha slednoto:
purvo, trqbva ti RAID1
Vtoro, ima IDE varianti, koito vurvqt vgradeni v nqkoi novi duna, i
mozhesh da gi podkarash pod linux
treto, po princip cenata ne e svruh visoka, sravnena sus samiq
kontroler(scsi ili ide),ako ne stava vupros za neshto ot mnogo visok
server class (sus nvram, baterii na cache pametta i t.n.)
linux-a kojto polzvash ne trqbva da ima znachenie, to si e do kernela i
kvo mu kompilirash i s kvo go patchnesh
i sum chuval, che kato ideq mnogo hvalat 3ware raid controlerite, koito sa
s IDE diskove, no az lichno sum si igral samo s Dell Percraid 2/i (ili 3/i
beshe), kojto polzva AACRAID drivera ( poqvi se v 2.4.18, dotogava beshe
na patch otdelno ot samiq kernel), no toj si e sus scsi diskove i maj baq
skup.