Ясен Праматаров wrote:
>  Понеже и преди си казвал това за кирилицата и Дебиана (знам, че е така, просто
> не съм се убеждавал "на живо"), добре ще е ако можеш да събереш някакъв
> документ, в който просто и ясно да се описва как, какво, кога и защо и..
> такива разни сладки въпросчета ;) Струва ми се, че ще е полезно за много хора
> и доста излишни въпроси ще бъдат спестени. Така де, просто ми хрумна ;)

По едно време почнах такъв, но още не е ошлайфан.  Можете да видите
непълен вариант на адрес
http://debian.fmi.uni-sofia.bg/~ogi/cyrillic-in-debian-woody.html , но
има още какво да се иска.  Не съм фен на KDE и там въобще не се
споменава за него.  Пакетите с шрифтовете *isocyr* и *koi8u* могат да се
съкратят.  Също има бъг в gdm и трябва да се добави реда `export
LANG=bg_BG' за да бачка както трябва.  За gdm май също трябва да се
правят неща с gdmconfig.

Поздрави
--
Ognyan Kulev <[EMAIL PROTECTED]>, "\"Programmer\""

  • ... Valery Dachev
    • ... George Danchev
      • ... Valery Dachev
        • ... Damyan Ivanov