Zdrasti grupa,

Predi vreme imashe thread za zebra, no neshto se razvodni v spor koi
protokol e po-po-nai... Kakto i da e, ponezhe mi e tumna taia oblast
imam slednoto pitane

ISP1----
        |--- Linux box --- Private LAN (192.168.1.0/24)
ISP2----

Linux box-a ima saotvetno realen IP adress na eth0 ot ISP1, realen IP
adress na eth2 ot IPS2 i 192.168.1.254 na eth1 kum vutreshnata mrezha.

Ta misalta mi e mozhe li na Linux box-a da ima pusnato Apache, koeto da
se vizhda ot van i prez dvata realni adresa, a Private LAN mashinite da
polzvat ISP1 za browsing, a ISP2 za poshta i eventualno za back-up na
ISP1 ako otpadne. I kakvo shte pomogne v sluchaia zebra, gated, MRTd...

I izobshto vsiaka info po vaprosa shte e polezna, URL, HOWTO, ako e
vazmozhno da stane de... Po mrezhata niama mnogo info po vaprosa.

Tks in advance,
Pesho

  • ... Peter Georgiev
    • ... Teodor Georgiev