Здравейте,
Използвам Дебиан 3.0 и за кирилизиране следвам съветите на Оги
Кулев.Инсталирах шрифтове и направих всичко до момента в който в
/etc/X11/XF86Config-4 в секцията за клавиатура се добавят следните 3
реда:
Option  "XkbLayout"     "bg(phonetic)"
        Option  "XkbOptions"    "grp:alt_shift_toggle"
        Option  "XkbCompat"     "group_led"
 След това като рестарирах и не мога да вляза в Х.Дава ми следните
 редове:using config file:"/etc/X11/XF86Config-4
 Parse error in line 57 of section Input Device in file
 /etc/X11/XF86Config-4 "grp:"alt_shift_toggle" is not a valid keyword
 in this section
 EE Problem parsing the config file
 EE Error from xf86handleconfigfile
 no screen found
 Когато коментирах(#) реда Option  "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle" Х ми тръгна без
проблеми.Пробвах да сложа само
 shift_toggle например но и това не помогна.
 Някой знае ли къде е проблема и как да си имам и Х и да си
 превключвам и на кирилица?
 Поздрави:majesty