Hello Alexander,

Friday, August 30, 2002, 11:52:38 AM, you wrote:

Alexander Panov> Mladen MILEV wrote:

> [...]
Alexander Panov> Quantuv sa ve4e vav Maxtor
Alexander Panov> vij na saita na Maxtor za niakakvi pomagala(sasto vij na saitovete na
Alexander Panov> seagate IBM Fudjisy,samsynga i drygi) moje da izkopaesh nesto...
Alexander Panov> ina4e drygoto reshenie e....
Alexander Panov> .... da sednesh i da pla4esh, niama drygo reshenie

Vse pak si mislia che moje da se opita da se sluji elektronika ot
sashtia model Quantum i da se probva. Pone na men mi prilicha na
problem v upravlenieto. ( mislia che biah vidial niakakuv takuv
Quantum v okazion.bg ) Potarsi takuv disk - triabva ti samo za
malko... Ako niakoi ima takuv da se obadi.
Drugoto reshenie e slednoto: ExCo v Sofia imat stend, na koito mogat
da zakachat shpindela na diska i da ti svaliat informaciata. Dokolkoto
chuh taksata za tova e kam niakolkostotin leva. Tova e informacia,
koiato e stignala do men na uho i moje da ne e viarna ili da e
netochna. Vav vseki sluchai obadi se i pitai - ot opit glava ne
boli...

 Pozdravi,
 Peter

mailto:[EMAIL PROTECTED]