Nikolay писа така:

> niakoi pravil li go e tova chudo .. imam 2 mreji
> 192.168.0.0/24 < -- ipsec tunnel --> 192.168.1.0/24
> ideiata e da mogat da se browsewat shares ot dvete strani na mrejite ..
> povecheto mashini sa win2k
> chetoh dosta raboti po google i dosta se zamotah  .. niakoi kazvat 2 samba
> server-a s WINS support, drugi da prekaram NetBIOS trafika prez GRE Tunnel
> prez IPSec tunnel-a (ama kak?!) .. treti kazva che ne moje?! .. chetvarti
> drugi neshta ... matna i karvava napravo s tozi non-routable protocol :(
> ideiata e ako niakoi go e pravil i to uspeshno da drasne edno
> [...]

Az sym go pravil, no s GRE tuneli, i to ne p2p, a topologiq zvezda s
centralen hub. Zashto ti e NetBIOS? Ako imash ip svyrzanost mezhdu dvete mrezhi,
ne vizhdam kakyv e problema da se vizhdat i win mashinite, i servicite im,
pone ako sa w2k (na tqh ne im trebvat broadcasti). Ako sa w98, she trqbva da
pusnesh i broadasti po tunnela, shtoto inache nqma kak da si vidqt PDC-to.

Ne che pomognah osobeno, no... :)
Az da kazha.

Best wishez,
Nickola