On 01 10 2002 09:03, Vladimir Gerdjikov wrote:
> Hi,
>   да ни е честит! Вече се сваля и се надявам на install fest-а в
>   Чепеларе да го видим.
>   Внимание! Никой да не го слага на production системи :P, защото ще е
>   бъгав! :)) Според мен дори, това ще е най-бъгавия Linux който сме
>   виждали. Издаден предварително и омазан заради KDE и Gnome това ще е
>   нещо невиждано - все пак основата си е от 7.3, а това пък си беше супер
> дистрибуция. Но затова са и install fest-овете. За да може да се види нещо
> ново и да се вдигне шум по медиите - а не само по Linux групите.

може би вече някои хора са инсталирали и тествали RH 8.0 и MDK 9.0 и понеже
няма да имам време и аз да ги тествам, моля някой да сподел впечатления. След
като се абстрахираме от детайли като унифициране на KDE и GNOME default
desktops (поздравления за RH, това е крачка към консистентност, и не виждам
нищо омазано тука, пък потребителя може винаги да го промени) ме интересува
следното:
-default gcc/glibc/kernel version, горе долу какви са промените спрямо
оригиналните upstream sources. Ако е gcc 3.2 , то цялата дистрибуция ли е
компилирана с него.
-има ли теоретическа sane & safe възможност за upgrade от по-стара версия с
произволно количество инсталирани пакети, и какво е състоянието на frontends
към rpm, като up2date и rpmdrake/urpm

P.S. моля без flames, ако някой има опит нека отговори конкретно на въпросите.
Благодаря.
--
Greets, fr33zb1
[catching up with Sid (the boy next door who destroyed toys :-)]