On Friday 04 October 2002 21:52, Majesty wrote:

> [...]

Има един сайт www.linuxprinting.org, където намерих кой точно драйвер
трябва да използвам за моя DJ400.  И аз имах доста проблеми преди да
намеря точния драйвер.  Иначе, ако ползваш RedHat, конфигурацията
става с един tool, който се казва printconf (трябва да си root).  Като
пуснеш в X е доста user-friendly.  Аз там съм му задал LPRng и ми
върши работа.

Поздрави,
Виктор