On 17 10 2002 23:22, Majesty wrote:
> Здравейте,
> Искам да подкарам Mplayer с -vo sdl. Какво трябва да имам инсталирано, за
> да може когато си правя .deb пакета, sdl да бъде включен. Имам инсталиран
> libsdl1.2debian-all, но явно това не е достатъчно и затова питам.

най-елемантарното е инфо от configure:
--enable-sdl configure switch-а (autodetected) търси sdl-config за да определи
версията на SDL  (по стандартните места като /usr/bin/sdl-config и т.н. или
може да се зададе къде е с --with-sdl-config=..., но ти си супер стандартен
отвсякъде така, че си OK). Fast search:
dpkg -S /usr/bin/sdl-config
и разбираш, че ти трябва пакета libsdl1.2-dev
можеш да видиш малко versions info:
apt-cache policy libsdl1.2-dev
и задаваш инсталл от да речем, stable, или там каквото ти е сетнато като
Default-Release в apt.conf:
apt-get install libsdl1.2-dev

mplayer не е включен в официалния архив, но в upstream sources си има debian/
директория с maintainer scripts (не се дистрибутира като apt repository
обаче, и apt-get build-dep mplayer не дава инфо), разгледай и нея, преди да
изпълняваш fakeroot debian/rules binary, не че не е trusted source като не е
включен а официалния архив, но все пак да имаш представа за какво иде реч,
въпреки че си в safe среда...

P.S. ей така и не се научи (а си ме питал 100 пъти ;-) да налагаш бесен
контрол над каквито и да са sources с utils като: auto-apt, apt-file и так
далие ;-) . auto-apt run configure или auto-apt run debian/rules binary ще ти
намери всеки пакет, ако ти липсват файлове които configure търси
(header/libs/etc).... просто няма как да се разминеш с буилд-а поради липси
(man auto-apt, пък му разгледай и кода ако щеш ;-)... ако не искаш всичко
каквото търси configure (или къфто и да е скрипт там конфигуриращ сорса)
просто го отказваш, а auto-apt знае как да swap-out-ва и resume-ва
компилационния и свързващия процес ...
--
Greets, fr33zb1
[catching up with Sid (the boy next door who destroyed toys :-)]