|a mozhe li ako badzhanaka na tozi, deto svalia faila, e fen na
|"Loko-Plovdiv" da mu prashta mutri ?
]- :") na de... i do tam ste stignem :")) ... za tiq deto ne si plashtat nawreme towa
]ste e idealniq wariant

|P.S. Kato gledam gornia posting i se seshtam za pogovorkata  "Siromah
|chovek - zhiv diavol".
|       Kakvi li ne "izgyzyci" se mychat da praviat rodnite admini, samo i
|samo da spestiat nqkoi drug MB international
|       trafik. Ne obvinqvam nikogo osven BTK.
|      Tezi "hora" trqbwa da bydat sydeni za genocid. Niakoi ako se symnqva,
|che dumite mi sa tezhki, neka pogledne
|      v tulkovnia rechnik kakvo znachi dumata "genocid".
]- prosto si razmishlqwah na glas... ama na kwo da prawish horata iskat da plashtat
]malko i pak da imat dobyr internet ..... trqbwa da mislim warianti za da go
]postignem....
Kato si spomnq nawremeto che 4 dena swalqh IE4 Prerelease (~22MB) i dostawchika beshe
na 14.4, naprawo im zawivdam na segashnite end-user :"))

Mevdu drugoto ne sam probwal do sega transparent-proxy, nqkoi izpolzwal li e i kakwi
problemi e sreshtnal i kak gi e reshil... Ima li smisal da go puskam taka ili samo ste
si sazdam problemi .....

raptor