sledq s interes temata i poneje ne vdqvam mnogo ot perl .. reshih da
popitam (a s pitaneto i da dam ideq zastoto tq veche se zarajda kakto
vijdam)
znachi az sym opitval s ls (s bash) da vkaram  nestata v mySQL i
posle ot tam da gi vadq koi s kakvoto moje (az moga s PHP).. no ..
taka i ne mojah da formatiram izhoda na ls kakto iskah da bude. a
ideqta a e imenno:
1.size
2.path
3.name_file
4.type_file (spored razshirenieto (i to case sensitive, t.e. dali sha
e JPG ili jpg da nqma znachenie))
i poneje az ne mojah da nakaram  izhoda ot ls da izleze v tozi vid ..
ako nqkoi go napravi obestvam che ste ima PHP search chas sled tova :)

--
Best regards,
Tosho Yankov