zdraweite,

imam ili move bi nqmam problem sys squid-a... znachi klientite mi kazwat che otwreme
na wreme mnogo stawalo bawno prez proxy ili naprawo spiralo... Problema e che ne moga
da go iztestwam towa nesto stoto sam samo s Linux-i i prez tqh ne mi prawi problem
nikakaw...
Samo ot windows-i i to mnogo rqdko, taka che e mnogo trudno da razbera tochno otkade
idwa problema..
Ta molbata mi beshe ako nqkoi e imal podobni problemi da mi kave kak gi e razreshil...

Znachi ne e problem s wryzkata stoto tragfik ima dostatyvhno i se poqwqwa samo ot
wreme na wreme za Windows klienti (mai wsichkite sa s IE).
Squid-a e v2.4.Stable7 pod mandrake

any idea

mersi predwaritelno
raptor