On 04 01 2003 22:02, Vencislav Ivanov Stefanov wrote:
> Zdraveite,
>
> obryshtam se s molba kym vas za tazi kniga :
>
> Securing & Optimizing Linux: The Hacking Solution (v3.0)
>
> ako niakoi ia ima ili moje  da mi kaje otkyde moga da ia nameria shte mu
> byda bezkraino blagodaren. Inache sym chel malko ot prednata versia i mnogo
> polezni neshta pishe vytre ot koito i dobyr admin moje da se ponauchi
> neshto.
>
> Blagodaria vi predvaritelno !
>

>                                       P.S. nadejdata umira posledna.
>                                                 i sorry za povtorennieto

E dobre kakvo trqbva da se napravi sega ???
Nqkoj da ti q kupi ili nape4ata i da ti q predstavi li?
Sto ne pitash google.com za tozi book:
http://www.linuxcentral.com/catalog/index.php3?prod_code=B000-302
(pazaruvaj, a ako o4akvash PDF da si get-nesh bezplatno maj ste s4upish ne4ii
avtorski prava, a tuka edva li ima hora stimulirasti tazi aktivnost ;-)

I nqma nuzhda ot 2 pisma za edno i systo ... ne zasilva efekta ... to4no
obratnoto ...

FAQ master - hurry hurry ;-)

--
Greets, fr33zb1
constantly syncing 'Deb ee n' GNU/Linuz sID.