Njakoj ima li opit s kiriliziraneto na Ximan,
Mogo ste sym vi zadyljen ako pomognet,
az njamah nikakvi problem cyrilliziraneto na Redhat7.1-Gnome,
Problema e che se vyzpolvah ot lipsata na USB support pod NT-4.0.
za da predlojana na mojata sypruga da i instaliram Linux, a tja vse che si haresa Ximan za Redhat7.1,
e hubavo ama az nemoga da go kiriliziram, kato instalirah programata za kirilizatzija,
tja kirilizira 30% ot menuta i Dialozite, no po nikakyv nachin nemoga da go nakaram da prevkljuchi
keyboarda na kirilitza.
Napravih sravnenie s moja Notebook updatnati sa absoljutno edni i systi filove, ne proumjavam
kyde e razlikata.