On 06 01 2003 22:45, Majesty wrote:
> Здравей,

> До колкото знам Кнопикс може да се инсталира. Разгледай това
> http://www.knoppix.net/docs/index.php/FaqInstall и потърси из Гуугъл за
> повече инфо.

Knoppix Hard Disk Installation HOWTO
http://www.freenet.org.nz/misc/knoppix-install.html
(vnimavaj da ne si skapesh nesto na harda, windows-a naprimer;-)

sled kato go instalirash na hdd:
http://elemag.virtualave.net/files/debian/usefulness.html
(Knoppix on HDD = Debian GNU/Linux for x86
ili Knoppix = Debian GNU/Linux x86 LiveCD)

Ako iskash instalaciqta na HDD-to posle da pravi nqkakyv hardware
autodetecting polzvash kudzu ili discover (nqmam mnogo opit s tqh, ako nqkoj
znae da kazva):

apt-get install discover read-edid mdetect

--
Greets, fr33zb1
constantly syncing 'Deb ee n' GNU/Linuz sID.