Denislav wrote:

Zdraveite grupa
znachi topologiata na mrezata mi e slednata
|eth0| |eth1
|----|Linux box |------LAN

Ta vurpsa mi e slednia na Vlan1 i na Vlan2 sa vurzani dva razlichni dostavchika na internet i iskam da napravia taka che ako padne edinia avtomatichno da se prehvurliat vsichki zaiavki kum vtoria ili v po-dobria sluchai balansirano da ima zaiavki kum edinia i kum drugia. Ta ne znam kak stava tova neshto az si mislia razni neshta no tui kato ne sum dostatuchno zapoznat niama da gi kazvam za da ne se izlagam. Ta znachi izkluchvame varianta s Router ... triabva da e neshto software ako e vuzmozno razbira se. Inresuva me glavno kakvo triabva da cheta ne iskam na gotovo niakakvo reshenie na neshtata. Blagodaria predvaritelno na vsichki.

Pro4eti tova:
http://www.osp.ru/lan/2002/05/042.htm
moje da ti svarshi rabota, mai!!!