On 22 01 2003 16:19, Kliment Ognianov wrote:
> [...]

проблема с българицата е в JVM-то май или графичните библиотеки, кажи кое JVM
ползваш да интерпретва байткодето (или компилатор ползваш?). Калоян Доганов
може да помогне за това как работи http://cyrcho.sf.net например... за повече
незнам...

> Nnnne znam, tuk smenih Unicode codes s normalni si kirilishki bukvi i

епа Unicode поддържа всички известни ни азбуки в рамките на нашата Галактика
вкл. и всички кирилски азбуки се вместват в него и пак има място да адресира
още такива ...

> sraboti .... ne vqrvam da e ot tipa na OSa: FreeBSD

същия проблем требе да имаш и ти комшо ако си с Sun Java 2 version =< 1.4
;-).... я кажи кое JVM (производител и точна версия) ползваш на FreeBSD
(нативно ли е?), че скоро имаше идея за FreeBSD native такава от JavaSoft май

Greets,
fr33zb1