-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED]]On Behalf Of Politik Politik
Sent: Wednesday, January 22, 2003 7:40 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: lug-bg: Script za tyrsene(string/filename)

Zdravejte, ako njakoj ima gotov script za slednoto
neshto
./script /dir string i ti vryshta vsichki filenames v
dir v koito string se sydyrja shte mu byda mnogo
blagodaren  ako mi go prati ili ako niakoj mi dade
nasoka kak da stane trqbva mi speshno a chestno ne
moga da pisha scriptove.Blagodaria predvaritelno...