На 26.01.2003 в 15:06:25, Doncho Angelov <[EMAIL PROTECTED]> написа:

> Прегледах го и аз... Така и така ще до дърпам, ако искаш, може да ти го
> пратя за твоя сметка по СитиЕкспрес или да се видим, ако си от Пловдив?

Ами от София съм. Но мен ме интересуваше повече дали наистина е полкова як
колкото го хвалят. В смисъл четох че бил ного по стабилен от всички останали
etc. Прегледах какви пакети съдържа - всичко е последни стабилни версии. Ако
някой е работил с него и може да сподели впечатленията си...