zdraveite

Imam instalirani

        Red Hat Linux 8.0 (/boot on /dev/md0)
        Windows XP

polzvam GRUB za bootloader i e instaliran varhu /dev/md0

kogato se opitvam da nakaram XP-to da mi bootva linux s

dd if=/dev/md0 of=linux.bs bs=512 count=1

i saotvetnoto redaktirane na boot.ini i t.n.

vsichko e OK, do momenta v koito izbera da bootne linux
i mi dava

BOOT ERROR

tva e...
ne se seshtam ot kade moje da idva problema, znam che shte kajat niakoi
che e izlishno i t.n. - znam, niama goliam smisal, moga i bez tova, no
iskam da go napravia
pravilno sam go mnogo pati, no nikoga dosega s raid device, moje bi ot
tova se poyava problema

yuliy

--
  Yuliy Minchev,