Hi,

DA> Прилагам "превода" на съобщението на "Mr. Wizard" - извинявам се за
DA> "боклука" преди малко - понякога тази Мозила наистина не може да се сети
DA> какво иска човек :).
DA> ------------------------------------------------------------------------
DA> Mr. Wizard wrote:
DA> ------------------------------------------------------------------------
DA> Добър ден. Значи трябва да си пусна vpn client за да имам Интернет. Имам
DA> Swackware 8.1 а сървъра е с Win2000Server. Въпроса е знае ли някой каква
DA> автентификация и какъв алгоритъм изисква за компресия на пакетите.
> [...]

Ето това може да помогне - нещата наистина стават.
http://www.freeswan.ca/docs/WindowsInterop/FS-W2K%20Interop.doc
Документа наистина е добър, но може да се потърси и още нещо.
Признавам си че, "компресия на пакетите" не ми се връзва нещо като
понятие при vpn, ама карай.

п.с. Дончо, за колко приемаш да извършваш услуги по конвертиране на текстове
от и към "бозалив_еМейл" :)))

Best regards,

Vladimir Gerdjikov
mailto:[EMAIL PROTECTED]