On 30 01 2003 00:50, Konstantin Angelov wrote:
--cut--
> Veche bqh opitval s poslednia stable release 0.90rc3, kakto i sus cvs
> source-a.Predi vseki opit za kompilacia si
> clean-vah source-a.Daje trih i razarhivirah source-eto nanovo za da sum
> siguren che zapochvam na chisto.Rezultata beshe sushtia.

Tova koeto zabravih da podskazha i neznam dali si opitval mozhe da imash
predvid za v budeste e: upstream (original) CVS i release MPlayer sources
sydyrzhat debian/ directory kydeto ste namerish edin control file, see
Build-Depends field. Mozhe bi sa lipsvali nqkoi ot tqh ili tehnite to4ni
versii. Mozhe da gi instalirash po mnogo na4ini:
dpkg-checkbuilddeps -B debian/control

ili sam da instalirash spomenatite v Build-Depends: paketi ... Ako se
predostavqha ili imashe list files s apt-get build-dep steshe da e oste
po-lesno.

Ako ima nesto propusnato tam togava vikash auto-apt bez zna4enie dali ima ili
nqma debian/ directory s maintainer scripts, Packages.gz Sources.gz files ...
(man auto-apt)

Vyobste build-a e pod totalen kontrol bez zna4enie na kakva instalaciq na
Debian se predpriema (t.e. kolko e minimalisti4na), vinagi ste otkriesh kvo
lipsva i ste go get-nesh. Pri teb mozhe bi libgtk-dev version e pravil
problemi (t.e. files idvastis nego)...

> Nqma i da moga da razbera kakuv e bil problema,shtoto za shtastie ili
> neshtastie mi se skapa HDDto i trqbwashe da preinstaliram woodyto - s
> fresh install na OS nqmah nikvi problemi.

Az sym na mnenie 4e Debian se fresh install-va samo sled crash na mediata na
koqto e installed ili napylno za4isteni filesystems v koito e installed ;-)

> Mersi za linka.Shte go imam vpredvid ako nqkoga otnovo imam sushtite
> problemi.

Mozhesh da razgledash kak se create-va .deb (cvsdeb) ot last cvs
MPlayer+libavcodec sources i/ili prosto regular install in
/usr/local/<nqkydesi>

Tova maj ne e za tozi thread, ama are ste go post-na tuka...
Iznenada: Pristigna vypros kak se polzva Makefile :-)
on GNU/Linux: make ; on *BSD: gmake
ili:
make -s dialog (ako iskate make da ne print-va onezi dirs za koito pitah)

Otgovor na "zasto GNU make" (paste ot drugo pismo):
Ponastoqstem FreeBSD, NetBSD i OpenBSD imat sobstven (razli4en) BSD make
program (samiq source na programata e razli4en, i ponqkoga mozhe da ima i
razli4ni options, syntaxes) ..maj se ravnqvat po tozi na NetBSD... Estestveno
razpolagat i s GNU make (on *BSD named gmake) kojto az vqrvam (ne sym
proveril 100% de) 4e kato source code i options/syntax si e originalniq
upstream non-patched GNU make... Ta za tova izbrah GNU make stoto e naj-obst
mezhdu tqh i syotvetno vsi4ki GNU/Linux distributions go imat kato make ( on
GNU?linux see pmake za BSD style Makefile's, ama ne vqrvam da se opravq s
vsi4ki options/syntax ot trite BSD make programs stoto te postoqnno se
promenqt makar i bavno).

<thanks mode="on">
Na Al Shopov za corefonts link, i na Al Velin za sydyrzhatelnata diskusiq i
prepory4vaneto na interesniq flamewar "MPlayer vs. Debian" ili "MPlayer in
official Debian" v debian-{devel | legal};-)
</thanks>

--
Greets,
fr33zb1