---
Dano ne sum pratil tova veche vednuz, ako se poluchi dva puti, mnogo molya
za izinenie. Izteche mi sesiyata v webmaila;)
---

 Zdraveyte!
 Imam problem s integriraneto s nalichnite Owtlooc-i.
Debian Woody
 MTA: Postfix (postfix-snap), pop3d: Courier-pop (probvah i sus ssl auth,
sushtoto polozenie..).
 Az si vlizam suvsem normalno, tocha s Fetchmail i prez Sylpheed, no
skapanite Outlooci na drugite se ebavat. Pri logvane outlook-a postoyanno
pita za parolata, probva pak i taka.. Pri otkaz na potvurzdavaneto na
parolata gurmi s "password not accepted" ili ot sorta.
 Za moy uzas tryabvashe da vlyaza v microsoft knowledge base i tam da
procheta, che takova neshto se poluchavalo s outlook-a, kogato edi-si koe
na Exchange ne bilo clocknato taka, a inak. Da, ama na mene mi puka za
exchange..:((
 Probvah da naglasya authmysql i may ne e ot nachina na auth. (vse pak
znam li...;))

 Molya, ako nyakoy moze da pomogne s nyakakvo info ;) Ne stava da ticham
da smenyam mail-clientite po mesta. Veche se nalozi da migriram obratno
servera na predishnata mashina, poneze nyamam Windblows i outlook i
reshih, che si bachka perfect.

P.S.: Reshenieto webmail sushto ne mi e mnogo podhodyashto, no vse pak:
Nyakoy znae li kak openwebmail plzva Maildir? Imam spomen, che Neomail
beshe s mbox, a Openwebmail - s maildir.., no ne moga da namerya sega
takiva nastroyki - vse tursi mbox-ove.

Pls, ako nyakoy znae za outlooka, da help-i :))
10x alot in advance ;)

--
Iassen Pramatarov
  aka Turin Turambar