On 01 02 2003 19:51, Atanas Stoyanov wrote:

> Az veche se otkazah da izpolzvam "Threaded Message List" poradi tazi
> prichina.

da kazhem 4e ne vsi4ki znaqt 4e po nova tema trebe se pishe novo pismo, za
tova trqbva da ima 5-6 reda na site-a na listata koito da obqsnqwat tova, a i
ne samo tova... Naposledyk vse po rqdko 4eta otgovori ot potrebiteli ot 4ijto
pisma predi sym 4el s interes. Naposledyk vse po NE mi se vzima u4astie i na
men (no da kazhem tova si e moq problem zastoto dobrovolno sym se zapisal v
listata)...

S poedini4ni obqsneniq na tema "kakvo e prepory4itelno i kakvo ne e" za vseki
(eventualno nov) potrebitel nqma stane ... za tova trebe se ka4at 5-6 reda s
obqsneniq na site-a, ta kato se zapisvat users da 4etat...

Spas bi li pro4el molq te (stoto sym siguren 4e ne si go pro4el, makar 4e
beshe uvodomen i prashasva ot mesec sigurno i pove4e i ve4e syzhalqvam 4e si
izgubih vremeto) http://danchev.fccf.net/files/faq.html
ako ne ti haresva cqloto, a to ne e zadylzhitelno da ti haresva, to pone s
poslednite tri * nqma kak da ne se syglasish, a sigurno mozhe dase dobavqt i
oste ... Aman ot bylgarski haos </dmem>

--
Greets,
fr33zb1