Zdraveite,
Izviniavaite che mi se nalaga da polzvam lista za
shturotii, obache
UZHASNO SPESHNO triabva da se svarzha s niakoi ot
sistemnite administratori na top.bg i osobeno
free.top.bg.
Ako niakoi ima vazmozhnost da se svarzhe s tiah -
molia kazhete im da mi drasnat niakoi red na
[EMAIL PROTECTED], zashtoto free.top.bg/al_shopov e
nedostapno, a mi tribva, za da demonstriram dipl.
rabota pred nauchnia rakovoditel.
I za da niama diskusi che triabva da sam napravil back
up - ima, ama e vav Varna, az sam v Sofia, tribva mi
speshno.
al_shopov