Здрасти!

Това свърши работа! За жалост WinPT не можа да се оправи, та трябваше да ползвам начина, описан от теб и стана! Мерси много! Имам една молба - изпратих си публик ключа на keyserver.net. Би ли следвало сега да го изпратя пак, само че на някой от сървърите, които си ми казал, или информацията автоматично ще отиде там (имат ли синхронизация тези неща?)

Поздрави!
Д.